Uitdaging: Administratief medewerker (ingevuld)

Klaar voor een nieuwe uitdaging bij Distriheat?

Onze functies zijn niet zwart-wit, daarom noemen wij het graag uitdagingen.
Een jong en groeiend bedrijf dat wendbaar is voor wat komen gaat. Ben jij bereid om de handen uit de mouwen te steken en op flexibele wijze werk aan te pakken? Lees dan verder!

Administratief Medewerker
Als administratief medewerker bij Distriheat ben jij dagelijks verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden. De veelzijdigheid van deze functie zorgt ervoor dat jij je goed kunt ontwikkelen binnen ons bedrijf. Je wordt ingezet op een tal van taken en zult op meerdere fronten ondersteunen. Denk hierbij aan receptie-taken, bezoekers ontvangen, inplannen van bezoekafspraken, maar ook financieel-administratieve taken zoals het verwerken van bankafschriften en het uitbetalen van werknemers.

Distriheat
In wat voor bedrijf kom je terecht? Distriheat is specialist in vloerverwarming. Voor onze klanten adviseren, leveren en monteren wij vloerverwarming van A tot Z. Wegens groei en uitbreiding staat er een veelzijdige en verantwoordelijke functie open. Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Middels een interne scholing/opleiding zorgen wij ervoor dat je helemaal thuis bent op de werkvloer.

In deze vacature-omschrijving krijg je een beeld van je (mogelijk) toekomstige werkzaamheden. Bij interesse zien we graag een reactie inclusief cv tegemoet.

Takenpakket:

  • Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden.
  • Controleren van formulieren.
  • Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan.
  • Opstellen van rapportages.
  • Archiveren van administratieve documenten en gegevens.
  • Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan.
  • Beantwoorden van telefoons, e-mail en andere correspondentie.
  • Inboeken en verwerken van contractstukken, offertes, facturen en bankafschriften.
  • Inboeken en verwerken van klantorders.
  • Collega’s assisteren bij het vinden van en toegang krijgen tot documenten.

Wij vragen:
– (Minimaal) MBO werk- en denkniveau
– Ervaring met minimaal het MS office pakket
– Ervaring met Syntess Atrium is een pré
– Werkweek van 24 t/m 38 uur

Wij bieden:
– Werken in een jong en enthousiast team
– Een vast dienstverband bij goed functioneren
– De juiste vergoeding
– 25 vakantiedagen + 13 ADV dagen
– Een goede CAO (Metaal en Techniek)
– Reiskostenvergoeding
-Gezellige activiteiten buiten het werk

Solliciteren? Neem contact op:

– Mailen naar info@distriheat.nl
– Appen naar 0651212017
– Bellen naar 0495-599418

 

*Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.